Am facut o comanda de produse acum 1 sau 2 saptamani si inca nu am primit produsele. Ce s-a intamplat?
Timpul mediu de livrare al unei comenzi este de 5 zile lucratoare, dar poate dura pana la 10 zile lucratoare.
Asigura-te ca ai completat corect detaliile de livrare si ca data limita de livrare nu a fost depasita.
Daca vrei sa trimiti o sesizare referitoare la statusul comenzii, foloseste sectiunea contact sau ia legatura cu echipa noastra folosind chatbox-ul.
Asigura-te ca ai completat corect detaliile de livrare si ca data limita de livrare nu a fost depasita.
Daca vrei sa trimiti o sesizare referitoare la statusul comenzii, foloseste sectiunea contact sau ia legatura cu echipa noastra folosind chatbox-ul.
Cum imi schimb mailul cu care m-am inregistrat in platforma?
Intra in contul tau, in sectiunea profil, subsectiunea optiuni si completeaza campurile aferente noii adrese de email.
Cum imi schimb parola cu care m-am inregistrat in platforma?
Intra in contul tau, in sectiunea profil, subsectiunea optiuni si completeaza noua parola.
Mi-am uitat parola. Cum procedez?
Acceseaza sectiunea de login din platforma si apasa pe link-ul 'am uitat parola'.
Vei primi un email pe adresa asociata contului tau cu toate detaliile necesare.
Vei primi un email pe adresa asociata contului tau cu toate detaliile necesare.
Pot sa cumpar produse pe care sa platesc partial cu puncte si partial cu bani? (produse avand valoarea mai mare decat valoarea punctelor mele)
Produsele din platforma prezente in sectiunea shop pot fi comandate doar folosind punctele din contul tau.
Cum se calculeaza punctele aferente bonului meu/produselor FERRO de pe bonul meu? (cate puncte imi revin din valoarea achizitionata?)
Pentru fiecare 100 de lei rezultati din achizitionarea produselor FERRO primesti 1 punct. In unele cazuri, prin diferite campanii, valoarea punctelor poate fi multiplicata in baza unor conditii.
Pentru detalii referitoare la acest aspect trebuie sa urmaresti informatiile din regulamentul fiecarei campanii active.
Pentru detalii referitoare la acest aspect trebuie sa urmaresti informatiile din regulamentul fiecarei campanii active.
Daca bonul nu este al meu si trebuie sa il predau beneficiarului lucrarii, este in regula? Nu trebuie sa il pastrez?
Este in regula sa predai bonul beneficiarului lucrarii. Urmareste regulamentul fiecarei promotii si citeste informatiile din pagina de inscriere pentru mai multe detalii.
Am facut o comanda, mi s-au scazut punctele din platforma, insa eu nu am primit confirmarea comenzii. Voi primi produsele, chiar daca nu am primit confirmarea comenzii?
In cazuri rare este posibil ca email-ul sa fie marcat ca spam, verifica si folderele junk/spam asociate adresei de email.
Daca nu primesti comanda in termenul maxim mentionat de livrare, poti sa trimiti o sesizare referitoare la statusul comenzii, folosind sectiunea contact sau ia legatura cu echipa noastra folosind chatbox-ul.
Daca nu primesti comanda in termenul maxim mentionat de livrare, poti sa trimiti o sesizare referitoare la statusul comenzii, folosind sectiunea contact sau ia legatura cu echipa noastra folosind chatbox-ul.
Daca eu am o firma/companie si achizitionez produsele pe firma, ma inscriu in platforma ca si persoana juridica?
Pe platforma MESTERRO se pot inscrie atat persoane juridice cat si persoane fizice. Intra in sectiunea adresata persoanelor juridice si inscrie bonul acolo.
Am comandat un produs si m-am razgandit. Ce pot sa fac? Pot sa mai fac ceva?
Din pacate, odata ce ai comandat un produs nu te mai poti razgandi.
De aceea iti recomandam sa verifici cu atentie toate detaliile comenzii tale inainte de a o trimite.
De aceea iti recomandam sa verifici cu atentie toate detaliile comenzii tale inainte de a o trimite.